Просування в соцмережах: важливі аспекти для успішного бізнесу
Малий бізнес в Україні активно користується таким маркетинговим інструментом як просування в соціальних мережах, або СММ. Чому це найкраще підходить для малого бізнесу? Дрібні інтернет магазини, що продають певні види одягу (наприклад, білизна, або піжами, або спортивний трикотаж), салони краси і кафе не можуть в інтернеті конкурувати з величезними торговельними роздрібними платформами, як Пром, наприклад, і ті види просування і реклами, що використовують ці великі гравці ринку, для маленьких бізнесів занадто дорогі і не вписуються у конкурентну собівартість товарів.
Просування в соцмережах є порівняно доступним інструментом в плані витрат, і дуже ефективним, якщо здійснюється це просування професійно, грамотно, якісно.
Цей вид маркетингу має дві основні строни:
- ведення соцмереж — мається на увазі створення профілю в Instagram, Facebook, Tik-Tok і регулярне наповнення його якісним контентом, що залучає цільових користувачів і підтримує зв’язки зі старими користувачами
- таргетована реклама в Інстаграм та Фейсбук. Це вже, на відміну від першого, опція платна, на яку необхідно регулярно виділяти певний бюджет. Ця реклама показується не підписникам сторінки, а навпаки, іншим користувачам.
Але щоб ця реклама була ефективна і окупалася, вона має бути націлена на певні групи людей, що потенційно є споживачами рекламованого продукту. Це називається таргетована реклама. Але як визначити ці групи людей, яким слід показувати рекламу? Це не так просто, як здається.
Налаштування таргетованої реклами має здійснюватись кваліфікованими спеціалістами, тому що необхідно врахувати велику кількість факторів, за якими відсіюються потрібні групи користувачів соцмереж. Варто неправильно зазначити рівень доходу людей, показати рекламу в неналежний час, помилитись з віковим діапазоном чи колом інтересів людей — результат рекламної кампанії виявитися дуже слабким, тобто гроші на рекламу будуть витрачені марно. Наприклад, товар виявиться занадто дорогим для обраної аудиторії, таким, що просто недоступний їм за рівнем доходів, вони можуть переглянути рекламне оголошення, перейти на сайт рекламодавця… і не здійснити жодної покупки, бо для них це дорого.
Тому перш ніж розпочати рекламну компанію в соцмережах, краще звернутись до маркетологів, спеціалістів з налаштування таргету, наприклад, в маркетингову і SEO агенцію https://emsider.ua/, де цю роботу виконають на належному професійному рівню і забезпечать бажаний результат.